ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

جشن آبانگان فرخنده باد

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فرامرز 11 آبان 1386 ساعت 11:55 ب.ظ http://iranfara.blogfa.com

درود بر شما
با یادداشتی در مورد "بکارگیری ابزاری نمادهای ملی/ آغاز گاهشماری نوین ایرانی: ملی یا شاهنشاهی" به روز هستم. خرسند خواهم بود که نقد و یا نظر شما را درباره‌ی آن بدانم.
شاد و تندرست باشید
http://iranfara.blogfa.com/post-16.aspx

مانی.بختیار 12 آبان 1386 ساعت 07:29 ب.ظ http://bakhtiar.blogsome.com

درود بشما دکتر سپنتا و روز خوش! خواستم دیدگاهتان را درباره وضعیتٍ بد و نابسمانٍ باغ وحش صفه بدانم. راهکاری در ذهن ندارید؟ چنانچه نیاز به کمکی باشد من نیز آماده هستم.

مانی گرامی درود بر شما
وضعیت نامساعد باغ وحش صفه چند سال است که از دغدغه های من و دوستانم در انجمن حمایت از حیوانات اصفهان است. ما جلسات متعدد با مسئولان شهرداری داشتیم و همه راهکارهای مناسب برای حفظ این جانداران بی گناه را پیشنهاد نمودیم. از آموزش کادر فنی تا تهیه جیره غذایی و مشاوره رایگان درمانی و حتا یکی از دامپزشکان انجمن بطور رایگان به درمان شیر ها و دیگر جانوران آنجا اقدام نمود با همه خطراتی که داشت. ما در ضمن چندین گزارش و مقاله در این مورد در مطبوعات منتشر نمودیم و مکاتبات زیادی با مسئولان شهری داشتیم و در مناسبت های مختلف مثل روز جهانی محیط زیست یا روز پاکسازی کوهستان کوشیدیم تا صدای آن ها را به گوش مردم و مسئولان برسانیم. اما متاسفانه چون مسئولان درک درستی از مقوله باغ وحش داری ندارند و نگاهشان به این موضوع کاملا سلیقه ای است ما نتیجه چندانی از تلاش هایمان نگرفتیم . یکی دیگر از مشکلات ما عوض شدن مرتب مسئولان است و مدیران جدید معمولا هیچ اطلاعی از عملکرد مدیران قبلی و حتا نتیجه گفت و گو های ما با آن ها ندارند و ما مرتب باید یک پایمان در ادارات باشد تا آقایان را متوجه اشتباهاتشان بکنیم.
الان وضعیت آن جا به هیچ وجه مطلوب نیست و اگر شما راهکاری برای برون رفت از این بن بست داشته باشید من و دوستانم در انجمن حمایت ازحیوانات اصفهان با کمال میل حاضر به همکاری در این مورد هستیم.
البته ما از پای نخواهیم نشست و خوشحالیم که این حس ارزشمند حمایت از حقوق زیستمندان در وجود شما و بسیاری دیگر از هم میهنانمان وجود دارد.
شاهین سپنتا

برگزیده 18 آبان 1386 ساعت 09:50 ب.ظ http://mihanvamellat.blogfa.com/

جمهوری و اسلامی

سپهر سلیمی 21 آبان 1386 ساعت 05:12 ب.ظ http://animal.persianblog.ir/

http://branch.isna.ir/mainoffices/NewsView.aspx?ID=News-70564

رضا شیرازی 30 آبان 1386 ساعت 11:41 ق.ظ http://nikash.blogfa.com

جناب سپنتای عزیز .. اگر اجازه فرمایید .. لینک وبلاگ شما در وبلاگ این حقیر درج گردد . با تشکر و احترام ...جاوید باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد