ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

نامه سرگشاده به دکتر روحانی


نامه سرگشاده فعالان مدنی اصفهان به رئیس جمهور

از انتخاب افراد بی تدبیر برای اداره اصفهان خودداری شود

جمعی از روزنامه نگاران سیاسی، میراث فرهنگی و محیط زیست، فعالان مدنی، هنرمندان و پژوهشگران اصفهان با امضای نامه ای، از رییس جمهور خواستند در انتخاب بالاترین مقام اجرایی این دولت در استان اصفهان، به سابقه تدبیر وی در امور و فعالیت های گذشته و نگاه افکار عمومی استان به وی توجه داشته باشد و از انتخاب افرادی به عنوان استاندار اصفهان که طی سال های گذشته با بی تدبیری هویت، تاریخ و توانمندی های این شهر را به تاراج گذاشته اند، خودداری شود. به گزارش ایران نامه، در بخشی از این بیانیه آمده است:

ما جمعی از روزنامه نگاران میراث فرهنگی و محیط زیست، فعالان مدنی، هنرمندان و پژوهشگران شهر گنبدهای فیروزه ای، از شما می خواهیم که از انتخاب افرادی که طی سال های گذشته با بی تدبیری هویت، تاریخ و توانمندی های این شهر را به تاراج گذاشته اند، خودداری کنید که "آزموده را آزمودن خطاست".   

از شما می خواهیم که مسند این شهر را به دست کسانی نسپارید که در روزگار خرد جمعی، بر اسب چموش تفکرهای بسته راندند، رسانه ها را با ریسمان تکذیب، تهدید و یا تطمیع به چاه خاموشی فرستادند، از مترو ماری برای فروخوردن چهارباغ ساختند، از جهان نما بلند بالایی برای حذف میدان نقش جهان، به قد و قامت خیابان ها فکر کردند و در آزادسازی ها گرفتار آمدند.

از شما می خواهیم که فردی را به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان انتخاب کنید که به اصفهان طلایی فکر کند نه به اصفهان تبلیغاتی. از شما می خواهیم که تدبیر کنید تا امیدی بشکفد در سیمای نصف جهان. 

نظرات 1 + ارسال نظر
یک خواننده 4 مهر 1392 ساعت 06:41 ب.ظ

سقائیان دوباره ماندگار شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد