ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

پاسخ یاغش کاظمی به فضل الله موحد

 

حمله به میراث فرهنگی تخت جمشید و پاسارگاد زیر پوشش مخالفت با جریان انحرافی

سایت خبری - تحلیلی "تابناک" به‌تازگی به انتشار دو مطلب به نقل از سایت "برهان" در مورد میراث فرهنگی تخت جمشید و پاسارگاد پرداخته است. مطالبی که "برهان" منتشر نموده است با عنوان‌های «تاریخ‌سازی جریان انحرافی از موضوعی انحرافی، به نام تخت جمشید» و «پاسارگاد، ساخته یهودیان یا ایرانیان؟» در اصل بازگویی همان ادعاهای بی‌بنیان ناصرپورپیرار از زبان فردی به نام «فضل‌الله موحد» است که این بار زیر پوشش مخالف با آنچه «جریان انحرافی» در بدنه دولت خوانده می‌شود، انجام می‌گیرد تا شاید در این هیاهوی سیاسی، توجیه‌کننده ادعاها شود و نیت اصلی نویسنگان مطلب از طرح چنین ادعاهایی را که همانا تخریب چهره میراث فرهنگی ایرانیان است، بپوشاند. خوشبختانه در پاسخ به ادعاهای واهی یادشده در مورد تخت‌جمشید، دوست فرهیخته مهندس یاغش کاظمی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد رامسر پاسخی مستدل با عنوان «سخنانِ نسنجیده و پاسخ هایِ سنجیده» را در تارنگار خود ارائه داده‌اند. مطلب سایت برهان را در مورد تخت جمشید در این نشانی و در مورد پاسارگاد در این نشانی ببینید و پاسخ سنجیده مهندس کاظمی به نوشته‌های مربوط به تخت جمشید و پاسارگاد را در این نشانی بخوانید.

نظرات 3 + ارسال نظر
بختیار 15 خرداد 1390 ساعت 02:36 ق.ظ

درود دکتر. حال شما خوبه؟! برادر، خیلی متاسف شدم که نتوانستم به فراخوانهایی که با مهر برای من فرستادید پاسخ دهم. اکنون می بینم که فرصتی شایسته برای ملاقات با استاد دوستخواه و دیگر اساتید را از دست داده ام. اطلاع دارید ایشان الان در اصفهان هستند یا کجا هستند؟ / از تلاشهای مهربانانه ی شما سپاسگزارم

درود بر شما دوست عزیزم
آقای دکتر دوستخواه در اصفهان هستند
شاد باشید

یزدانمهر ژارسی 15 خرداد 1390 ساعت 01:19 ب.ظ

درود فراوان بر شما آقای دکتر سپنتای گرامی و درود بر آقای مهندس کاظمی بزرگوار دستشون خوش از پاسخهای سنجیده و کارشناسانه ی ایشان به جوکر هایی چون آقای پور پیرار و آقای موحد . براستی که به باور من این به اصطلاح متخصصین و کار شناسان تمامی دارایی فکری خود را مورد پرسش قرار داده اند . شاد و سربلند باشید.

درود بر شما دوست گرامی آقای یزدان‌مهر پارسی

ی. کاظمی 15 خرداد 1390 ساعت 02:15 ب.ظ http://asha.blogsky.com/

درود دوستِ بزرگوار
در ادامه ی نقد ِ پیشین، از "پاسارگاد" نیز سخن گفتم و تصاویری گویا ضمیمه ساختم.
پاینده باشید.

درود و سپاس
در متن خبر آورده شد. امید که مورد استفاده پژوهشگران قرار گیرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد